دستگاه تقطیر، عرقگیر و گلاب گیر

تفاوت های کیفیت شیلنگ های سیلیکونی با سایر شیلنگ ها

کیفیت شیلنگ سیلیکونی

ما در این ویدیو سعی کردیم کیفیت شیلنگ های سیلیکونی که گروه صنعتی نیازت به بازار ارائه میدهد را با نمونه شیلنگ های با کیفیت پایین تر مقایسه کنیم؛ پس از دیدن ویدیو یا خواندن مطلب شما اطلاعات کافی و مفید درباره شیلنگ های سیلیکونی خواهید داشت و می توانید با دید باز تر و مطمئن تر نسبت به خرید بیدون شیر اقدام کنید.

تفاوت های شیلنگ های سیلیکونی با سایر شیلنگ ها

همان طور که در ویدیو مشاهده کردید ما به چند مورد از نکاتی که لازم است در حین خرید دستگاه تقطیر بدانید اشاره کردیم که همگی بیشتر مربوط می شدند به شیلنگ های سیلیکونی.

تفاوت اول

نمونه شیلنگ های سیلیکونی به طور معمول نه آب می شوند و نه بو می گیرند اما نمونه های بی کیفیت این شیلنگ ها این خاصیت را ندارند. ممکن است این شیلنگ را در بازار به صورت رایگان نیز دریافت کنید در صورتی که کیفیت لازم را ندارند.

تفاوت دوم

تفاوت بعدی شیلنگ های سیلیکونی با سایر شیلنگ های موجود در رنگ آن است؛ رنگ شیلنگ های سیلیکونی بیشتر روشن تر هستند اما شیلنگ های بی کیفیت مات تر هستند و از روی ظاهر تا حدودی میتوان آنها را از هم تشخیص داد.

تفاوت سوم

شیلنگ های سیلیکونی را از بو نیز میتوان تشخیص داد؛ این شیلنگ ها بواسطه ی سیلیکونی بودن نسبت به شیلنگ های بی کیفیت معمولا بیشتر بوی پلاستیک میدهند.

سخن آخر

یکی از اجزای ضروری دستگاه های عرقگیر و گلاب گیر در حالت های مختلف همراه با کندانسور (کندانسور آبی یا کندانسور برقی) شیلنگ های سیلیکونی است که بخش دیگه دستگاه را به بخش سرد کننده یا کندانسور متصل میکند.

بخاری که در دیگه تهیه می شود به مایع شده و وارد شیلنگ سیلیکونی که به کندانسور متصل است می شود؛ بنابر این لازم است که بدانید بهتر است شیلنگی که برای این کار استفاده می کنید از شیلنگ های سیلیکونی و با کیفیت باشد. بنابراین دقت کنید که بهتر است از شیلنگ های سیلیکونی برای این کار استفاده کنید و همراه دستگاه تقطیر باشد.

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید